Ponovno uspostavljanje stajališta za turističke autobuse na Palmotićevoj i parkirališta na Vončininoj ulici u Zagrebu

Komentari

#3

U potpunosti podržavam sve argumente.

Katya Koycheva (Zagreb, 2023-01-22)

#4

Kao turistički vodič slažem se s cijelim tekstom peticije, želimo gostima pruziti ugodno iskustvo, cesto u grupama imamo starije ljude i ljude s poteskocama u kretanju, zelimo im olaksati pristup i pobrinuti se da im razgled Zagreba ostane u lijepom sjećanju.

Saša Radoš Jagešić (Pula, 2023-01-22)

#5

Potpisujem kako bismo izbjegli organizacijski, logistički i prometni kaos te doprinijeli očuvanju dostignute razine turističkog prometa u Zagrebu.

Andreja Tasoti (Koprivnica, 2023-01-22)

#6

Želimo turizam u Zagrebu.

Sanja Kralj Stefanović (Zagreb , 2023-01-22)

#7

Sve ostalo dalje od centra je nepraktično.

Tanja Atlija (Bjelovar, 2023-01-22)

#8

Potpisujem jer alternativna mjesta iskrcaja nisu najsretnije rjesenje. Tolika setnja do trga mnoge obeshrabri za nastavak razgleda.

Marina Krolo (Split, 2023-01-22)

#10

Smatram da je predaleko hodati od dozvoljenih mjesta ukrcaja/iskrcaja.

Ivana Zrilic (Zagreb, 2023-01-22)

#11

Potpisujem jer nova mjesta određena za ukrcaj i iskrcaj gostiju nisu adekvatna jer su predaleko. Ako već postoje mjesta koja su bila u uporabi godinama, ne vidim razlog zašto se mijenjaju. Novim pravilima gubimo na praktičnosti što je vrlo značajan faktor u ovom poslu.

Tina Dunjić Messmer (Zagreb, 2023-01-22)

#12

Jer sam tur.vodič..i podržavam sve iz gore navedenih razloga..poz.za incijativu

Jasminka Mihoci (Varaždin, 2023-01-22)

#13

Potpisujem peticiju jer sam turistički vodič u Zagrebu i ova odluka trajno utječe na posao od kojeg živim, kao i na kvalitetno prezentiranje našeg grada gostima, posebice gostima starije dobi koji stižu na razgled grada autobusima, i kojima nikako nije lako morati dodatno hodati do samog Trga bana Jelačića, kako bi mogli uživati dalje u razgledu grada, bez dodatnih minimalnih 25 minuta hoda u jednom smjeru od novih predloženih točaka iskrcaja/ukrcaja gostiju.

Josipa Šiklić (Zagreb , 2023-01-22)

#15

Grad mora učiniti građanima život u Zagrebu lakšim, a ne improvizirati...

Vicko Krampus (Zagreb, 2023-01-22)

#18

Vratite regulaciju prije adventa jer nova regulacija ne odgovara niti gostima grada Zagreba niti autobusnim prijevoznicima

Branimir Skušić (Zagreb, 2023-01-22)

#19

Kao vozač autobusa smatram da je Palmotićeva ulica bila vrlo prikladno mjesta za ukrcaj i iskrcaj putnika.

Lara Smolek (Koprivnica, 2023-01-22)

#22

Pitamo se je li netko iz struke turističkih vodiča sudjelovao u ovoj odluci? Koji su argumenti za uvođenje ove štetne odluke?

Danijel Simić (Zagreb, 2023-01-22)

#23

Sam licencirani voduč u gradu Zagrebu i slažem se sa svim razlozima navedenim u tekstu. Dodala bih kako se mnogi vozači i pratitelji često izgube u potrazi za novim adresama iskrcaja i dodatno gube vrijeme predviđeno u programima putovanja.

Samantq Bićanić (Zagreb, 2023-01-22)

#27

...se u potpunosti slažem s inicijativom zagrebačkih vodiča. Operativno, logistički i vremenski nova predložena stajališta su
A) predaleko od znamenitosti
B) logističkindi neprihvatljiva (toaleti, kiosci, trgovine, kafići, suvenirnice...
C) nedostupna su za prilaz visine autobusa zbog limita prolaza ispod podvožnjak
(Savska, Branimirova, Miramarska)
D) nedovoljnog broja iskrcajnih mjesta
E) 20 minuta potrebno je hodati s grupom od Tomislavovog trga do Trga nama J. Jelačića. Isto toliko natrag, dakako. U opciji zadržavanja u Zagrebu 3 sata, s razgledom, sat se troši na prilaz središtu. To je MUČENJE gostiju.
F) u slučaju lošeg vremena primjedba E garantira - fijasko.
G) opciji Mažuraničev trg dodajte scenariji 4-5 autobusa sa školskom djecom i 2 gradska za Voltino. 250 djece i 100 tinjak putnika na gradskoj! U svi na semaforu preko Zelenog vala! U isto vrijeme...
G) kako provesti nekoliko grupa unositi vrijeme kroz Masarykovu, preko nekoliko semafora...
Mogla bi ovako do Z.
Nadam se da će nadležni razmisliti o ovom krajnje neprihvatljivim opcijama

Tanja Božić (Zagreb, 2023-01-22)

#29

U potpunosti se slazem sa svime navedenim i smatram da je nova odluka o zaustavljanju i parkiranju donesena bez konzultacije sa strukom i na štetu svih, a naročito turista više životne dobi.

Nensi Pekić Matleković (Zagreb, 2023-01-22)

#30

Podiže kvalitetu prihvata autobusnih grupa za razgled grada.

Jeronim Cimpersak Cimperšak Žigrović (Zagreb , 2023-01-22)

#32

Potpisujem peticiju, jer se u potpunosti slažem sa svim napisanim, sve za povratak stajališta turističkih autobusa u Palmotićevu ulicu i parkirališta za iste u Vončininu ulicu. Odluka o premještaju uoči Adventa u Zagrebu pokazala se u praksi kao veliki promašaj i stvorila veliki nered!

Marjeta Trkman Kravar (Zagreb, 2023-01-22)

#38

Kao turisticki pratitelj, dolazim cesto s grupom stranaca u Zagreb i dosad smo iskrcavali ljude na kaptolu,pa u palmoticevoj sto je relativno dobro rijesenje jer je tu odmah wc i moze poceti razgled.Turisticke agencije prodaju razgled gornjeg grada koji traje oko 2 sata i najcesce moramo vec nakon pola sata krenuti iz Zagreba za sljedecu destinaciju. Ona 3 mjesta predlozena za iskrcaj uopce nisu adekvatna za kruzna putovanja i kreirat ce ogromne logisticne probleme na stetu Zagreba.Ne razumijem zasto se ljudi na celu grada ne kontaktiraju ljude koji se bave turizmom prije donosenja takvih odluka.Isto tako je najlakse bilo da vozaci idu parkirati na Mirogoj jer su tako blizu da pokupe grupu i sigurni su da nece zapeti u guzvi i kasniti.To zna predstaviti veliki problem ne samo zbog dojma profesionalnosti vis a vis grupe nego jer vozac ima svoju satnicu koju mora postovati a programi su tako napisani da pola sata puno nam znaci.Bilo bi bolje da saljete redare da kazne strance najcesce iz Albanije,Turske itd koji na stajalistu u Palmoticevoj ostaju po par sati, umjesto da se maknu, dok im je grupa na razgledu.Nadam se da cete uvaziti nase komentare inace ce agencije izbaciti Zagreb ukoliko bude prekomplicirano organizirati njegov posjet.

Ana Jakus (Trogir, 2023-01-22)

#40

Standardni razgled grada predviđa prije svega obilazak Kaptola i Gornjeg grada te najčešće traje oko 2 sata. S obzirom na detaljno isplanirane planove kružnih putovanja, grupni razgledi Zagreba vremenski su izrazito ograničeni i ne toleriraju veće promjene. Uz nove odredbe, razglede bi trebalo produljiti za sat vremena (u svakom smjeru po pola sata dodatnog pješačenja) i neminovno je da bi to izazvalo negativne reakcije kod mnogih klijenata (otkazivanje razgleda/ isključivanje Zagreba iz programa putovanja).

Ivana Hustić (Zagreb, 2023-01-22)

#42

...jer peticija ima razloga, iako i donositelj mjere sigurno ima razloge. Nisam ih nigdje pročitao, ali slutim da se odnose na promijenjenom stanje u gradu nakon potresa.
Ja oduvijek autobusni dio razgleda završim iskrcavanjem ispred Palainovke i nastavljam ga pješice Gornjim Gradom. Završavam kod Manduševca, a gosti se nakon slobodnog vremena s tour leaderom spuste do busa iza Esplanade. Jednostavnije ne može. Što se WC-a tiče telefonom ranije upućujem tour leadera da stane na posljednjoj pumpi prije Zagreba, a ako počinjemo iz nekog hotela u gradu, onda problem ne postoji. Bitno je da javni WC uz Klovićeve dvore radi.

Vjenceslav Vlahov (Zagreb, 2023-01-22)

#43

Iskrcavanje na Glavnom kolodvoru nespretno je i daleko, oduzet će previše vremena od razgleda i slobodnog vremena. Gosti koji dolaze na razgled grada dolaze na turama koje su vremenski ograničene, često za boravak u Zagrebu nemaju puno vremena, a na ovaj način to će im se vrijeme još i skratiti.

Marija Hilje (Zagreb, 2023-01-22)

#44

Potpisujem jer su apsurdne odluke koje dolaze od Gradskog poglavarstva, a još više se čudim Turističkoj zajednici koja ovakve kao i mnoge druge odluke podržava ( kao npr obavezan ulazak u tunel iz Mesničke za vrijeme Adventa, a zna se da mi vodiči s grupama prolazimo Radićevom ili da Muzej naivne umjetnosti radi samo radnim danom od 10-17 , a većina najvažnijih muzeja je zatvorena zbog potresa), a da ne vodi računa o turističkim grupama i logistici. Čini se kao da ih turizam uopće ne interesira.

sandra Pavic (zagreb, 2023-01-22)

#45

Potpisujem jer su turisticki razgledi vremenski ograniceni sto bi kao sto je vec gore navedeno dovelo do otkazivanja razgleda I iskljucivanje Zagreba iz programa putovanja.

Jasna Šestak (Zagreb, 2023-01-22)

#47

Smatram da su turisticki razgledi vremenski ograniceni, pa bi se vrlo lako moglo dogoditi da dodje do otkazivanja ili iskljucivanje Zagreba iz programa putovanja kako je vec gore navedeno!

Jasna Sestak (Zagreb, 2023-01-22)

#48

Nova mjesta za iskrcaj su predaleko od glavnih znamenitosti. Grupe su najčešće ograničene vremenom (2h najčešće) što je neizvedivo s novim lokacijama.
Na novim lokacijama nema infrastrukture (WC, suveniri, hrana, mjenjačnica...). Također, za grupu starije životne dobi ili učenike, potpuno neprikladno.
Vratiti iskrcaj na Palmotićevu, ali uvesti više reda i stvarno se držati max 15 min stajanja za autobus. Ukoliko je potrebno neka se uvede sistem ili student koji popisuje tablice i ako se pretjera stize kazna.
Advent je bio primjer kako ta nova stajališta u praksi uopće ne funkcioniraju.

Vid Doric (Zagreb , 2023-01-22)

#52

Slažem se da bi nova odredba izuzetno mogla otežati rad turističkih djelatnika.

Tamara Čovran (Novi Marof , 2023-01-22)

#57

Manji broj stajališta turističkih autobusa utjecao bi na suvenirnice,turističke agencije,vodiče te ugostiteljske objekte.

Kenan Imširović (Zagreb, 2023-01-22)

#58

Smatram da je Zagreb u poziciji gdje se treba boriti za svakog gosta,izlazeci u susret sa kvalitetom organizacije i ponude.Buduci da su turisticke"atrakcije"u centru grada,onda treba omoguciti i pristup autobusima u blizini.Interesantno je kako mi uvijek imamo potpuno drugaciji logiku od svih drugih zemalja koje imaju neusporedivo jace razvine turizam od nas.

Jasmina Pasalic (Zagreb, 2023-01-22)

#63

Smatram da je to za naše goste najbolja opcija

Dubravka Abramović (Zagreb, 2023-01-22)

#64

Zbog praktičnosti Palmotićeve kao najbliže točke za goste koji dolaze autobusom u razgled grada i imaju malo vremena.

Irena Hunjadi Machado (Velika Gorica, 2023-01-22)

#65

Potpisujem jer više nemamo skoro slobodno vrijeme. Prije smo i.ali od 60 do 75 minuta.
Kad bi se kazne naplaćivale na licu mjesta zbog predugog zadržavanja autobusa, autobusi bi što kraće stajali u Palmotićevoj.

Iris Radetić (Zagreb, 2023-01-22)

#66

Smatram da je vecini turistickih grupa predaleko i neprakticno krenuti u razgled grada sa trenutno ponuđenih stajalista na Mazuranicevom trgu i Glavnom kolodvoru. Najvise grupa posjecuje Zagreb ljeti kad je prevruce za tako dugu setnju.

Gordana Subotić Maljković (Zagreb, 2023-01-22)

#67

Kao turistički Vodic smatram da svi razlozi su na mjesto. Stanica u Palmoticevoj je početak većinom naših razgled grada i logistički najbolja opcija.

Elisa Boskovic Martinez (Zagreb, 2023-01-22)

#68

Kao dugogodišnji organizator i voditelj putovanja smatram da bi ukrcaj i iskrcaj turista u Palmotićevoj uz parkiranje autobusa u Vončininoj ulici pretstavljao najbolje rješenje za turističke posjete grada Zagreba.

Piotr Gruntmeyer (Łódź, 2023-01-22)

#69

Sve grupe koje mi, kao turističkom vodiču, dolaze na razgled grada, samo lokacija Palmotićeva odgovara, obzirom da krećemo od spomenika Augustu Šenoi...no, i ostalim grupama to najviše odgovara, jer se najviše posjećuje Gornji grad, lokacije i muzeji upravo na tom dijelu grada

Gordana Maravić (Zagreb, 2023-01-22)

#77

Potpisujem jer sam turistički vodič i u potpunosti se slažem s navedenim tj.shvacam srž problematike.

Filip Baričević (Rijeka, 2023-01-22)

#78

Potpisujem jer sam turistički vodiči znam koliko problema stvara dislokacija ukrcaja i iskrcaja putnika, kako meni kao vodiču, tako i turistima. Smatram da će ukidanje stajališta u Palmotićevoj negativno utjecati na dolazak turista iumjesto Zagreba odabrat će neki drugi grad za razgled koji ne zahtjeva toliko vremena i hodanja.

Boris Varat (Daruvar / Zagreb, 2023-01-22)

#79

Smatram da Palmoticeva udobna za doček i provođenje kratkih gradskih tura za autobusne grupe u tranzita.

Elena Ćurčić (Zagreb, 2023-01-22)

#81

Siguran sam da je ovo vrlo važno za turizam u Zagrebu

Bruno Ogorelec (Zagreb, 2023-01-22)

#82

Trebamo turizam u centru jer ce se svi odseliti u njemacku

Ivan Milinković (Zagreb, 2023-01-22)

#84

Sam vozač autobusa

Marijan Đurđica Jaklenec (Grad Zagreb, 2023-01-22)

#91

U potpunosti se slažem sa svime što je kolegica Sabina napisala i hvala joj na pokretanju peticije.

Martina Cernogoraz (Zagreb , 2023-01-22)

#93

Sam licencirani turistički vodič za grad Zagreb i znam koliko je važno stajalište u Palmotićevoj ulici za kvalitetno vođenje turističkih grupa (domaćih, posebice školske djece: pješačka zona bez automobilskog i tramvajskog prometa, i stranih). Nema boljeg mjesta u povijesnoj jezgri grada za iskrcaj i ukrcaj gostiju.

Mirjana Kovačić (Zagreb, 2023-01-22)

#94

Je puno bolje za grupe

Vlatka Erceg (Varaždin, 2023-01-22)

#95

Je stajalište ma tom mjestu ključno za normalno odvijanje turističkih obilazaka grada za organizirane grupe. Stajalište na tom mjestu možda nije najidealnije, ali prije nego se zatvori nužno bi bilo pronaći bolju alternativu. A imamo li ju uopće?

Dubravko Fijačko (Zagreb , 2023-01-22)

#97

Turistički autobusi trebaju imati mogućnost iskrcavanja turista u Palmotićevoj ulici i parkiranja u Vončininoj. Vozači imaju radno vrijeme u kpjem trebaju pauze i dodane vožnje im kompliciraju organizaciju radnog vremena.

Silvija Porić (Koprivnica, 2023-01-22)

#99

Vrlo je važno turiste iskrcati u blizini mjesta gdje poćinje razgled grada. Kako dovesti grupu s Velesajma i koliko to traje? Želimo turizam u glavnom gradu?

Marija Tizić (Zagreb, 2023-01-22)

#100

Jer sam sam TV

Robert Osenicki (Zagreb, 2023-01-22)

#104

O toj odluci ovisi turistički razvoj grada Zagreba. Nemojmo piliti granu na kojoj sjedimo.

Žarko Gazzari (Zagreb, 2023-01-22)

#105

Svaki grad koji u strategiji razvoja ima turizam kao jednu od kljucnih zelenih gospodarstvenih grana i izvora prihoda, MORA imati i adekvatna logisticka rjesenja za ukrcaj/iskrcaj putnika.
Mozemo redom nabrajati
- Dubrovnik (Pile vrata 20m od starog)grada
-Split - sami centar odmah do rive
- Zadar - direktno u starom gradu kod pozdrava suncu
- Bec - sami centar, 3 min stare jezgre
itd

Nemoguce je ocekivati prilagodbu dionika u turizmu gdje gosti moraju prvo pjesaciti 30min kako bi dosli do centra grada.

Mario Magdic (Slunj, 2023-01-22)

#106

U potpunosti podržavam peticiju

Marina Beroš (Zagreb , 2023-01-22)

#109

Potpisujem jer je neprihvatljivo da se turistički autobusi maknu toliko daleko od centra uzimajući u obzir da je većina ljudi koja putuje organizirano ipak u kasnoj srednjoj dobi. To im je daleko za hodati u uvjetima u kojima aranžmani imaju striktno određeno vrijeme razgleda svakog grada na turi.
Nigdje nije objavljeno u čemu je problem sa stajalištem na Palmotićevoj er je vrlo dobro služilo svrsi.
Ovo odluka ne ostavlja vrijeme agencijama da se prilagode jer su programi već na tržištu i rasprodani, te time oslikava Zagreb kao vrlo nepraktičan i neodgovoran grad koji donosi ishitrene i ne unaprijed razrađene odluke koje se lome na turistima kao i na ljudima koji od turizma žive.

Valentina Buklijaš Kunaver (Zagreb, 2023-01-22)

#110

Potpisujem jer sam tour-leader grupa i Palmoticeva je najbolja lokacija za iskrcaj putnika= skolskih ekskurzija ili odraslih,svejedno.

Sasa Vejzovic (Ogulin, 2023-01-22)

#111

jer nemogu vjerovati da je to ukinuto, od osobite je vaznosti za turizam grada Zg

Ana Hižar (Zagreb, 2023-01-22)

#112

Kao turistički vodič koji skoro svakodnevno vodi grupe u gradu slažem se sa svim gore navedenim razlozima za vraćanje stajališta u Palmotićevoj i parkinga u Vončininoj.
Trenutna prometna regulacija znatno otežava razgled grada u unaprijed isplaniranim programima putovanja.

Ana-Marija Maršanić (Zagreb , 2023-01-22)

#113

Smatram da je ukidanje Palmlotićeve ulice jako loše te nam treba lokacija blizu gradskog trga, možda kod metorološkog stupa?

Ivana Višek (Zagreb, 2023-01-22)

#116

Položaj odgovara najčešćem razgledu i dužini trajanja razgleda, naročito školskih grupa i blizina dovoljno velikog i urednog toaleta.

MILENA MANDIĆ (NOVI ZAGREB, 2023-01-22)

#119

Ovo je važno za moj posao.

Katarzyna Brzezińska (Kościan , 2023-01-22)

#120

Turisticki sam vodic s licencom za Grad Zagreb. Cesto dolazimo na jednodnevni izlet do Zagreba iz Rijeke i Opatije.
Klijenti su nam stranci, seniori, kojima ce nedostatak WC-a te dodatno hodanje zaprijeciti da uzivaju u par sati koje imamo na raspolaganju. Moguce je da zbog ovakve odluke preusmjeravamo izlete na Kvarner i Istru. Izgubit ce se puno grupa!
Parking u Voncininoj je idealan!

Livio Karavanić (Rijeka/Opatija, 2023-01-22)

#123

smatram da je to jedino ispravno rješenje za turistički promet u Zagrebu kombinacija Palmotićeve i Vončinine ulice.

Vladimir Ban (Zagreb, 2023-01-22)

#124

Slažem se s molbom da se ponovno uspostavi stajalište za turističke autobuse u Palmotićevoj te parkiralište u Vončininoj ulici u Zagrebu. Povrh toga, bilo bi dobro da na raspolaganju za ukrcaj i iskrcaj grupa turista ostane i Glavni kolodvor, kako bi se turistički promet rasteretio.

Ines Hudobec (Samobor, 2023-01-22)

#126

Smatram da bi izmjene lokacija za iskrcaj i zaustavljanje turističkih autobusa znatno pogoršale dojam koji bi posjetioci dobili o infrastrukturi i organizaciji posjeta Zagrebu te bi vrlo vjerojatno mogli početi ostavljati negativne osvrte na posjet gradu, što bi se dugoročno odrazilo na turističke dolaske grupa. Također spomenute izmjene otežavaju posao turističkim pratiteljima i vodičima koji bi bespotrebno gubili vrijeme na šetanje grupa amo tamo. Treba znati da je dobar dio posjetitelja starije životne dobi te da takve šetnje ne bi bile kratke i predstavljale bi za njih nepotreban napor kao i dodatni trošak jer svaki dodatni sat poskupljuje aranžmane.

Jasminka Golubić (Zagreb , 2023-01-22)

#127

Slažem se sa svim navedenim točkama, kolegica je poprilično smisleno sve objasnila tako da nema potrebe išta više tome dodati !

Ana Reš (Zagreb, 2023-01-23)

#133

Smatram odluku ukidanja stajišta u Palmotićevoj apsurdnu.

David Dezso (Ičići, 2023-01-23)

#134

Potpisujem peticiju jer sam turistički vodič koji dolazi sa organiziranim stranim grupama u Zagreb i smatram da je Palmotićeve kao do sada jedino i idealno rješenje za autobuse.

Anamarija Ban (Krk, 2023-01-23)

#135

Slažem se sa svime navedenim

Marina Šokčević (Sesvetski Kraljevec, 2023-01-23)

#136

Sam vodic i u potpunosti se slažem s navedenim.

Bojana Mikelenić (Zagreb , 2023-01-23)

#139

Kao što je već objašnjeno u peticiji, Palmotićeva & Vončinina ulica su dovoljno široke da autobusi ne otežavaju prometnu situaciju u Zagrebu, postoji potrebna infrastruktura te kako domaći, tako su i strani tour operatori već upoznati s logistikom razgleda grada. Ako grad żeli turizam, potrebno je stvoriti određene uvjete za to. Iskrcaj / ukrcaj u blizini pješačke zone te pristup sanitarnim objektima su osnova. Kombinacija Palmotićeva & Vončinina je sjajno funkcionirala svih ovih godina, zašto mijenjati?

Ivana Gavran (Velika Gorica, 2023-01-23)

#141

Vraćanjem mogućnosti zaustavljanja turističkih autobusa u Palmotićevoj ulici olakšavate razgled grada slabo pokretnim turistima.

Anamarija Sunara (Zagreb, 2023-01-23)

#146

Jer vjerujem da je palmotićeva kad se sve uzme u obzir puno bolje rješenje.

Danko Hećimović (Zagreb, 2023-01-23)

#148

U puno gradova lokalne vlasti rade sve da se riješe turističkih buseva. Ako vam ovi navedeni razlozi nisu dovoljni da ostavite iskrcaj/ukrcaj u Palmotićevoj, onda ni vama nije u interesu da organizirane grupe posjećuju Zagreb. Je li svima vama u gradskim vlastima uopće stalo da opstanu turističke agencije, ili bi svi trebali raditi kao digitalni nomadi? Ovo je tragikomično.

Slavica Peričić (Otok Krk, 2023-01-23)

#152

Molila biho vratiti staru i vrlo značajnu za nas (turistički vodiče) lokaciju za iskrcavanje turista na Palmotićevoj ulici jer je ona vrlo udobna i neophodna za nas. Najviše turista imaju jako malo vremena za obilazak grada, a to je najčešće obilazak povijesne jezgre (Gradec i Kaptol) i to imaju samo 1-2 sata jer su u tranzitu. Po putu je WC (na Cesarčevoj ul.) i to je veliki plus. Do sad sve funkcioniralo vrlo dobro, autobus u Palmotićevoj se zadržao samo 10 min (vrijeme za iskrcaj turista) i svi vozači su to vrijeme jako poštivali. Smatram da su lokacije Palmotićeva, Vončinino ul. za nas, turističke vodiče, jako bitne i molila bih ih ostaviti za udobnost turista i turističkih vodiča. Hvala unaprijed. Lp

Žaneta Narkuniene-Sekulić (Zagreb , 2023-01-23)

#153

Turisticki Sam vodic i Palmoticeva Nas je spasavala sa iskrcajem/ukrcajem putnika. Sada razgled traje 1 h vise, a placeni smo isto!

SnjeZana Tomazini (Zagreb, 2023-01-23)

#154

Palmotičeva se u praksi pokazala kao najbolje rješenje.

Bono Rajić (Zagreb, 2023-01-23)

#156

Parkiranjem u Palmoticevoj turisti su odma u centru i blizu javnom WCu nakon voznje i izbjegnuto je setanje vecih grupa ljudi preko prometnih cesta.Nije isto preci semafor preko zelenog vala sa 3 osobe i sa 30-40.
Parkiranje dalje od centra uzrokuje duze setanje(najcesce starijih osoba) vise potrosenog vremena tur.vodica time i vece cijene, nervozu kod gostiju i sve skupa vece nezadovoljstvo.

Seđa Topali (Zagreb, 2023-01-23)

#158

To što se želi uvesti nema veze sa zdravim razumom.

Stipe Juričević (Trebnje, 2023-01-23)

#162

Za turistički obilazak Kaptola i Gornjeg grada nema bolje polazišne točke. Pri iskrcaju u Palmotićevoj odmah smo sa grupom u pješačkoj zoni te nam je odmah blizu sanitarni čvor. Sve što je dalje kao polazišna točka za razgled grada sa grupom (uzmite u obzir da su grupe od 30 do preko 40 osoba a pri tome često ljudi od 60 godina starosti na dalje) čini razgled mučnim i neprihvatljivim, čak i nesigurnim ako se više puta prelazi prometnica s tolikim brojem ljudi a da ne govorimo koliko vremena iziskuje.

Jasna Brnić (Crikvenica, 2023-01-23)

#163

I sam sam vozač turističkog autobusa i u konačnici razgled grada mogao bi se produljiti i do sat i pol al zbog neadekvatnog stajališta i velikih gužvi u zagrebu

Mario Lovrenčić (Sveti Križ Začretje, 2023-01-23)

#164

Slažem se sa svim već navedenim. Smatram da je sve time rečeno, a i sam ću potvrditi s prijevozničke strane da je, blago rečeno, trenutna regulacija vrlo loše zamišljena zbog operativnih razloga.

DANIJEL JERIĆ (ZAGREB, 2023-01-23)

#168

Nam je kao vodičima iskrcaj na Palmoticevoj neophodan za normalni rad.

Marina Benkovic (Zagreb, 2023-01-23)

#174

Potpisujem peticiju jer sam i osobno turistički vodič za grad Zagreb i zagrebačku županiju te iz dugogodišnjeg iskustva znam da bi trajno ukidanje Palmottićeve ulice kao ukrcajno/iskrcajne stanice bitno, negativno, utjecalo na kvalitetu i kvantitetu razgleda grada na način kako je to objašnjenjo u točki jedan Peticije protiv donošenja takve odluke.

Adrijana Radanović (Zagreb, 2023-01-23)

#176

Potrpisujem jer sam vodič koji svakodnevno ima problema s predugom hodanjem grupe po gradu. Pa se jos igram lovice s busom koji vise ne zna gdje smije a gdje ne smije stati.

Dorotea Pečarič Fistrić (Zagreb, 2023-01-23)

#177

Potpisujem jer se slažem sa svim

Ljubanovic Nedeljka (Jastrebarsko, 2023-01-23)

#181

Ne odgovara mi kao vodiču ova promena

Vladana Rakić (UŽice, 2023-01-23)

#184

Sam turistički vodič i upoznat sa problematikom. Ukoliko se ne vrati stakalište na palmotićevu, neće se ni turističke grupe vratiti u Zagreb

Pero Moretic (Zagreb, 2023-01-23)

#196

Jer ce se stvarati ogromne guzve na mjestima ukrcaja i iskracaja.

Malgorzata Bartczak (Samobor , 2023-01-23)

#198

Moj susjed ima koristi od toga. :)

Ana Zerec (Sveti Ivan Zelina, 2023-01-23)

#200

Vozač turistickog autobusa

Miro Zigrovic (Sveti Ivan Zelina, 2023-01-23)



Plaćeno oglašavanje

Oglasit ćemo ovu peticiju kod 3000 ljudi.

Saznajte više...